niedziela, 14 lutego 2016

Hej...To ja :D

Witam wszystkich, którzy to przeczytają....:)
Dzisiaj mija dokładnie rok od poprzedniego posta, czyli Epilogu...Ja to mam wyczucie...
Tak przyznaję się długo mnie nie było...No cóż, każdemu może się zdarzyć.
Może Epilog nie był dokładnie ostatnim bo była poprzednia historia, ale teraz jej nie ma. Bardzo mi przykro, ale po prostu zrozumiałam błąd i to nie było coś co chciałam kontynuować.
Zostawiłam pierwszą historię, z której w ogóle nie jestem zadowolona i po czasie to ogarnęłam..Przypomina mi ona jak moje pisanie było żałosne. Ale mam z nią też dobre wspomnienia.

Zmieniło się całkowicie moje podejście do pisania i wiem co jest ważne, a co mniej ważne. Jak wcześniej zauważyłam wcześniej skupiałam się na totalnych pierdołach.
No dobra, wzięłam się za ponowne pisanie i pojawi się nowa historia, nowe opowiadanie, jakkolwiek inaczej można to nazwać. Tylko zostaje mi kwestia czy na tym blogu czy na nowym. Także albo pojawi się Prolog albo informacja z linkiem :)


4 komentarze:

  1. No zobaczymy co będzie. To kiedy ten prolog? Bo chyba nie rzucasz słów na wiatr? Doczekamy się tej innej lepszej historii, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiaj szybciutko prolog :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na nowe opowiadanie mam nadzieję że wątki romantyczne też będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No czekamy słońce!

    OdpowiedzUsuń